maanantai 6. helmikuuta 2012

Sinistä!

Kerrankin mulla on vuodenaikaan sopivat kynnet! Yleensä oon se joka kesällä kulkee mustissa kynsissä ja syksyn pimetessä kirkkaissa kesäväreissä. Joulunaikaan kynnet on halloween-kuosissa ja keväällä syksyn väreissä. No nytpä onkin talvi, ulkona 20 astetta pakkasta ja miulla on pakkasenväriset kynnet, nimittäin siniset! :)
Tykkään!
Kynsissä siis liukuvärjäys, pohjalla yes love Y18, semmonen ihan pikkuvauvojen vaaleansininen ja liukuvärjäyksessä käytetty Kicksin electric blues. päällä on vielä MNY:n hopeista hilelakkaa, en jaksa putiloa etsiä, mutta ihan tavallinen glitterlakka hopeisilla pikkuglittereillä :)
Kovin mielelläni olisin näihin vielä jotain lumihiutaleita pistänyt, mutta laattavalikoimasta ei löytynyt oikein mitään. Perhosiakin mietin, mutta viihdyn näissä pelkästäänkin joten tämmöiseksi saavat jäädä.

Ja vitsi miten nopeesti kynnet on kasvanu! Oon ihan ylpee niistä, kun ne lohkeilematta jaksaa kasvaa. Olin hyvin hämmentynyt kun yks lakaton päivä koulussa (Siis kynsillä ei ollut minkäänlaista lakkaa) eräs edessäni istuva tyttö, jota en tiedä oikeastaan kuin nimeltä tuli kysymään miulta, että onko nuo siun omat kynnet. "joo? Mitenniin?" "Noku ei miun kynnet oo ikinä noin vahvat ja pitkät" WHAT? Mie oon aina ajatellu että miun kynnet on hirmusen hauraat ja lohkeilee ja on lyhyet ja vaikka mitä, mutta ei kai ne sitten niin hauraat ookkaan :o

Nyt meikä siirtyy koeviikon loppumisen kunniaks syömään mokkapaloja ja juomaan kahvia hyvässä seurassa! Seuraavaks sitten violetteja kynsiä! :)

Ei kommentteja: